(>_<)

@.

Sunday 18 September 2011

konvo oh konvo

fuhhh akhirnya selesai gak mejlis konvokesyen aku di dewan merdeka pwtc hari sabtu yang lalu.banyak peristiwa yang berlaku kat sana.rase macam nk kembali balik jew babak2 yang mengembirakan tu.ape taknyer akhirnya aku dapat jugak bertemu dengan keluarga kesayangan aku yang dah lama tak bertemu sejak aku sekarang melanjutkan pelajaran ke upm kampus bintulu.so faham2 jelah ka.dan xdilupakan berjumpa dengan kawan-kawan aku time aku belajar kat IPAH dan IPBL dulu.huhuhuhu mang terubat rindu aku dekat diorang.lagi dengan kawan aku tu amir razali.dah lama xjmpa dia.hak3 siap2 peluk lagi.eh lupa lak aku pon berjumpa balik dengan ahli2 geng cap ayam aku time blaja kat ipah dulu.mcm perangai dah diorang skrg.ingt lagi mase IPAH dulu selalu sangat bergaduh dengan fariz yim aka orang tua.yang lawaknyer bnde yang remeh temeh pon digaduhnyer skali.hak3 teringat mase2 kat IPAH dulu mang best,tpi xder yang kurangnyer dengan IPBL lagi2 mase aku duk bilik yang sume dak3 bilik aku orang utara.tapi yang aku bestnyer hari2 dapat tgk show free.mang xdinafikan bilik aku paling femes kat IPBL.lagi2 orang dalam bilik tu pon gila2 otaknyer.sedar tak sedar dah 2 tahun tinggal kan IPAH dan IPBL.tapi kenangan aku dengan kawan2 aku msh tergiang2 dlm kepala otak aku nie,sekarang aku bergelar pelajar diploma lak.so tutup buku lama dan mulakan catatan aku dalam buku yang baru.DUNIA BARUKU........

No comments:

Post a Comment